مجله تفریحی و خبری فان پرس

۳۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

گفتگو با هومن حاجی‌ عبداللهی بازیگر نقش رحمت در سریال پایتخت 4

گفتگو با هومن حاجی‌ عبداللهی بازیگر نقش رحمت در سریال پایتخت 4

مصاحبه با هومن حاجی‌ عبداللهی بازیگر نقش رحمت در سریال پایتخت 4

گفتگو با هومن حاجی‌ عبداللهی بازیگر رحمت در سریال پایتخت 4

گفتگو با هومن حاجی‌ عبداللهی بازیگر نقش رحمت در سریال پایتخت

نام بازیگر نقش رحمت در سریال پایتخت 4 کیست؟
گفتگو با هومن حاجی‌ عبداللهی بازیگر نقش رحمت در سریال پایتخت 4

از سری دوم سریال پایتخت با نقش رحمت خروس‌باز آمد و ماندگار شد. خانواده معمولی تاکید داشتند که رحمت حتی در اطرافشان هم نباشد، اما او حالا درست در بطن زندگی آنهاست. آنچه بهانه و اسباب ماندگاری این شخصیت را فراهم کرد، فارغ از پردازش حرفه‌ای و هنرمندانه، بازی خوب و هوشمندانه هومن حاجی‌عبداللهی در قالب آن بود.

حاجی عبداللهی، بازیگر، صداپیشه، گوینده و مجری تلویزیون از سال 1371 فعالیت هنری‌اش را آغاز کرد. به بهانه حضور در سریال پایتخت با او گپ کوتاهی زدیم.

آیا شخصیت رحمت که شما ایفاگر نقش آن هستید در پایتخت 4 حرف تازه‌ای برای گفتن دارد یا قرار است تماشاگر همان آدم نوکیسه تازه به دوران رسیده را ببیند؟

طراحی‌های محسن تنابنده به‌گونه‌ای است که حتی می‌تواند تا پایتخت 100 را با همین عوامل و شخصیت‌ها به‌گونه‌ای جذاب طراحی کند، همراه با اتفاقاتی که به‌روز است و متناسب با شرایط روز جامعه. اصولا همه شخصیت‌ها و اتفاقات سریال پایتخت هم در همین زندگی امروزی طراحی می‌شوند. شخصیت رحمت هم از این قاعده مستثنی نیست. طراحی‌های جدیدی برای او صورت گرفته و در قسمت‌های آینده خواهید دید که زندگی‌اش دچار چه فراز و نشیب‌هایی شده و قرار است چه تاثیرات مهمی در خانواده نقی معمولی بگذارد. از مردم دعوت می‌کنم تا سریال را ببینند و شاهد اتفاقاتی باشند که از سوی رحمت و بایو برای خانواده نقی پیش می‌آید.

خودتان بیشتر با رحمت خروس‌باز پایتخت 2 ارتباط برقرار کردید یا رحمتی که در سری سوم و چهارم سریال ایفاگر نقش‌اش هستید؟

رحمت پایتخت 2 یک شاه نقش بود که در همان قسمت‌های اول شوکی را به بیننده وارد می‌کرد و می‌رفت. اتفاقا همین هم باعث شد که بر دل مخاطبان بنشیند و در سری‌های بعدی هم حضور داشته باشد. این شخصیت در سری سوم حضوری پررنگ‌تر داشت و حالا در پایتخت 4 که در کنار معمولی‌هاست و یک‌سری از اتفاقات از سوی او رقم می‌خورد. به هر حال رحمت هر شغلی که داشته باشد من دوستش دارم و وظیفه دارم به عنوان بازیگر نقش‌اش را خوب بازی کنم. فکر هم می‌کنم تا به امروز از عهده این کار برآمده باشم.

به نظر می‌رسد سری چهارم سریال پایتخت هم بتواند با مخاطب ارتباط برقرار کند.

دقیقا. ماجرای سریال از قسمت سوم وارد فاز جدیدی می‌شود و گره‌های جدیدی در داستان رخ می‌دهد. شخصیت‌ها هم پخته‌تر و جذاب‌تر می‌شوند. ما همه تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا پایتخت 4 بهترین پایتخت باشد. پیش‌بینی می‌کنم با توجه به تلاش‌هایی که عوامل به خرج داده‌اند و من هم شاهدش بوده‌ام این اتفاق بیفتد.

بعد از پایتخت 2 پیش‌بینی می‌شد و انتظار می‌رفت که سیل پیشنهادات به سوی شما روانه شود و بیشتر به حوزه بازیگری ورود کنید، اما این اتفاق نیفتاد. چرا؟

متاسفانه یا خوشبختانه سریال پایتخت با بازیگرش یک کاری می‌کند که انتخاب‌های بعدش سخت شود. وقتی با مقدم و تنابنده کار می‌کنی، می‌ترسی انتخاب‌های بعدی‌ات بد باشد و حاصلش، تمام اعتبار حرفه‌ای‌ات را از بین ببرد. همین دغدغه باعث می‌شود که با وسواس بیشتری کار کنی. من بعد از پایتخت 3 ترجیح دادم به برنامه رنگین‌کمان برسم و اجراهایم را داشته باشم. بماند که مدتی است که از این کار هم خسته شده‌ام. قبل از پایتخت 4 سریال «زشت و زشت‌تر» را کار کردم که قرار است بعد از ماه مبارک رمضان پخش شود. از این به بعد هم بیشتر بر بازیگری تمرکز خواهم کرد.

این فعالیت‌های چندگانه و موازی مانند اجرا، بازی و صداپیشگی را از منظر حرفه‌ای برای خودتان یک فرصت می‌دانید یا تهدید؟ اصولا این شاخه به شاخه شدن تمرکز را از شما نمی‌گیرد؟

من حرفه اصلی‌ام بازیگری است. اگر فرصت بازی پیش بیاید آن را به همه چیز ترجیح می‌دهم.

یعنی بازی را حتی بر اجرا ترجیح می‌دهید؟

بله، حتی اجرا. می‌بینید که من چند ماه است که هیچ اجرایی در تلویزیون ندارم و در رنگین‌کمان هم پنگول فعلا غایب است. پس از ماه رمضان دوباره به سر کار رنگین‌کمان باز خواهم گشت؛ بچه‌ها نباید پنگول دوست‌داشتنی‌شان را از دست بدهند. اما کار اجرا دغدغه‌ام نیست که اگر نباشد به مشکل بربخورم. بازیگری روح مرا را راضی می‌کند. با این حال، فعالیت‌های موازی را هم برای کار حرفه‌ای خودم یک آفت نمی‌دانم. در هر رشته آن قدر تسلط دارم که همه چیز را با هم قاطی نکرده و از کیفیت کار کم نگذارم.

حضورتان در سینما هم به دو سه فیلم محدود شد آن هم با فواصل چند ساله.

پیشنهاد خوب نداشتم. چند نقش اول و دوم پیشنهاد شد، اما وقتی فیلمنامه را خواندم به دلم ننشست. من اهل بلوف زدن نیستم که ادعا کنم خیلی پیشنهاد داشتم. ولی چند پیشنهاد بود که هر چه بالا و پایین‌شان کردم حتی برای پول و نقش اول و دوم بودن‌شان، باز هم نتوانستم که زیر بار بروم و بازی کنم.

از نقش‌تان در سریال زشت و زشت‌تر بگویید.

نقش یک دانشجوی متاهل را بازی می‌کنم که تقریبا بزرگ خوابگاه است و همه هم قبولش دارند. با این حال همه کارهایش حساب شده و معقول نیست و باعث ایجاد دردسر برای دوستانش می‌شود.

اگر سری پنجم پایتخت هم ساخته شود شما در آن حاضر خواهید بود؟

تا هر سری که ساخته شود، اگر به سراغم بیایند قطعا نه نخواهم گفت.

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

دانلود آهنگ تیتراژ پایانی برنامه دعوت با صدای حامد محضرنیا

دانلود آهنگ تیتراژ پایانی برنامه دعوت با صدای حامد محضرنیا

دانلود آهنگ پایانی برنامه دعوت با صدای حامد محضرنیا

دانلود تیتراژ پایانی برنامه دعوت با صدای حامد محضرنیا

دانلود آهنگ برنامه دعوت با صدای حامد محضرنیا

دانلود آهنگ تیتراژ پایانی برنامه دعوت

دانلود آهنگ تیتراژ پایانی برنامه دعوت با صدای حامد محضرنیا

دانلود با لینک مستقیم | 2.8 مگابایت

 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

دانلود آهنگ تیتراژ پایانی مسابقه ثانیه ها با صدای امین بانی

دانلود آهنگ تیتراژ پایانی مسابقه ثانیه ها با صدای امین بانی

دانلود آهنگ تیتراژ مسابقه ثانیه ها با صدای امین بانی

دانلود آهنگ پایانی مسابقه ثانیه ها با صدای امین بانی

دانلود آهنگ مسابقه ثانیه ها با صدای امین بانی

دانلود آهنگ تیتراژ پایانی مسابقه ثانیه ها

دانلود آهنگ تیتراژ پایانی مسابقه ثانیه ها با صدای امین بانی

دانلود با لینک مستقیم | 2.8 مگابایت

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

زمان و ساعت پخش برنامه نوسفران در رمضان 94

زمان و ساعت پخش برنامه نوسفران در رمضان 94

زمان پخش برنامه نوسفران در رمضان 94

ساعت پخش برنامه نوسفران در رمضان 94

زمان و ساعت پخش برنامه نوسفران در رمضان 94

«نو سفران» ویژه برنامه سحرگاهی 60 دقیقه ای به صورت زنده به تهیه کنندگی  مهدی ابهری و اجرای سیدجواد هاشمی است که سحرهای ماه مبارک رمضان از ساعت 3 تا 4:20 بامداد روی آنتن می رود.

این برنامه که کاری از گروه کودک و نوجوان است با هدف توجه ویژه به نوجوانان در کلیت خانواده و انتقال باورهای دینی از نسل های پیشین  به نسل های جدید، همراهی بزرگسالان با نوجوانان و کودکان در لحظه های معنوی سحر و احیای آیین های مذهبی و دینی تولید می شود.

تازه روزه،‌ قصه گویی،‌ سفره سحری، زیر نور ماه، خاطره ها،‌ دستهای کوچک و ‌آسمانی ها از بخش های مختلف این برنامه سحرگاهی هستند.

کارشناسان و مهمانان مانند حجج اسلام محمدی، برمایی، اخوان، شبانکاری و شخصیت های محبوب برنامه های کودک و نوجوان به تناسب ایام و مناسبت ها در ماه مبارک رمضان میهمان این برنامه خواهند شد.

همچنین زیر نور ماه (گفتگوی شیرین با نوسفران روزه دار)، خاطره ها (بیان خاطرات نوسفران سال های دور و نزدیک)، دست های کوچک (فرازهایی از دعاهای نوسفران با صدای خودشان)، آسمانی ها (دعاهای ائمه معصومین برای مومنین با لحن زیبا و مناجات گونه)، دعای روز، نماز با حضور چند خانواده و میان برنامه های گرافیکی اذان شهرهای مختلف نیز آخرین بخش از میان برنامه هایی است که در«نو سفران» پخش می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

زمان و ساعت پخش برنامه شب های روشن 94 + تکرار آن

زمان و ساعت پخش و تکرار برنامه شب های روشن 94

زمان پخش برنامه شب های روشن 94

ساعت پخش برنامه شب های روشن 94

ساعت تکرار برنامه شب های روشن 94

زمان تکرار برنامه شب های روشن 94

زمان و ساعت پخش برنامه شب های روشن 94 + تکرار آن

«شب های روشن»  که کاری از گروه امور اجتماعی شبکه دو است،‌ با هدف ترویج فضایل اخلاقی در رمضان، توجه به صله رحم، ترویج سنت حسنه اطعام و کمک به نیازمندان، افطاری های ساده بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری و توجه بیشتر به سبک زندگی اسلامی در ایران تولید می شود و  هر  شب میزبان یک خانواده  معمولی اما موفق خواهد بود.

از آیتم ها و بخش های مختلف این برنامه می توان به سفره های افطار ساده، نکات اخلاقی، مهمانان ویژه، نجوای شبانه، ادبیات رمضان و رمضان در جبهه اشاره کرد.

شب های روشن هر شب با  حضور کارشناسانی مانند حجج اسلام شهاب مرادی، سرلک، نقویان، دکتر سنگری و دکتر رجبی دوانی به بررسی جایگاه دین در زندگی امروز و فضائل و رذایل اخلاقی می پردازد.

زمان و ساعت پخش این برنامه در ماه مبارک رمضان 94 هر روز ساعت 24:00 و تکرار آن روز بعد ساعت 8:50 صبح می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

زمان و ساعت پخش برنامه کوی محبت + تکرار آن

زمان و ساعت پخش و تکرار برنامه کوی محبت

زمان پخش برنامه کوی محبت

ساعت پخش برنامه کوی محبت

ساعت پخش تکرار برنامه کوی محبت

زمان پخش تکرار برنامه کوی محبت

زمان و ساعت پخش برنامه کوی محبت + تکرار آن

برنامه «کوی محبت» با تهیه کنندگی و اجرای سید مصطفی موسوی نیز در ایام ماه مبارک رمضان از بقاع متبرکه، امامزاده ها و اماکن زیارتی ایران و عراق روی آنتن می رود.

این برنامه پیش از افطار با اساتید حوزه و دانشگاه مانند حجج اسلام ماندگاری، کازرونی، انصاری، ثمری و دکتر حشمت ا... قنبری ابعاد شخصیتی حضرت امیرالمومنین علی (ع) را بررسی نموده و همچنین فرمایشات گهربار ایشان در نهج البلاغه  را مد نظر قرار می دهد.  

زمان پخش این برنامه در ماه مبارک رمضان هر روز ساعت 19:45 و تکرار آن روز بعد ساعت 4:25 صبح می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

زمان و ساعت پخش برنامه قبول باشه + تکرار آن

زمان و ساعت پخش و تکرار برنامه قبول باشه

زمان پخش برنامه قبول باشه

ساعت پخش برنامه قبول باشه

ساعت پخش تکرار برنامه قبول باشه

زمان پخش تکرار برنامه قبول باشه

زمان و ساعت پخش برنامه قبول باشه + تکرار آن

ویژه برنامه عصرگاهی «قبول باشه» به صورت زنده و به تهیه کنندگی فریدالدین نیکجو در ماه رمضان 94 هر روز از ساعت 17:30 دقیقه روی آنتن می رود.

 این برنامه کاری از گروه خانواده و فرهنگ شبکه دو است و از شهرک سینمایی غزالی با اجرای  افتخارالسادات سعیدی پخش می شود.

رویکرد برنامه قبول باشه توجه به نقش خانواده به خصوص بانوان و مادران روزه دار در ماه مبارک رمضان، به تصویر کشیدن مناسک و آئین ها در شهرهای مختلف ایران، ترویج سبک زندگی اسلامی و  توجه به سلامت روح ( نیازمندیهای معنوی) و سلامت جسم ( تغذیه پاک، سالم، مفید) است.

بخش های مختلف برنامه نیز شامل«موضوع روز»، « مباحث اخلاقی و تولید گزارش های مرتبط از سراسر کشور»، «فیلم کوتاه»، «چشم شاهد»، «نقالی»، « رمضان در غربت»، « رمضان در حسرت»، «مناسک رمضان»، «محیط زیست» و «خاطرات رمضان» می شود.

در این برنامه از حضور کارشناسان مذهبی، هنری، روانشناسی و اساتید حوزه سلامت و محیط زیست استفاده می شود

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

زمان و ساعت پخش مستند از لاک جیغ تا خدا + تکرار آن

زمان و ساعت پخش و تکرار از لاک جیغ تا خدا

زمان پخش مستند از لاک جیغ تا خدا

ساعت پخش مستند از لاک جیغ تا خدا

ساعت پخش تکرار مستند از لاک جیغ تا خدا

زمان پخش تکرار مستند از لاک جیغ تا خدا

زمان و ساعت پخش مستند از لاک جیغ تا خدا + تکرار آن

«از لاک جیغ تا خدا » کاری مستند از گروه خانواده و فرهنگ به تهیه کنندگی هاشم تفکری بافقی است که هر روز از ساعت 16:45 به مدت 20 دقیقه  روی آنتن می رود و تکرار آن روز بعد از ساعت  1:20 بامداد خواهد بود.  

این برنامه قصد دارد با هدف تکریم حجاب و بانوان محجبه، با افرادی که به تازگی موفق به بهره مندی از پوشش چادر شده اند، گفتگو کند. الگوسازی برای جامعه دختران و زنان کشور و نیز ارائه حجاب برتر از اهداف این برنامه است.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

زمان و ساعت پخش سری جدید مسابقه ثانیه ها + تکرار آن

زمان پخش سری جدید مسابقه ثانیه ها در رمضان 94

ساعت پخش سری جدید مسابقه ثانیه ها

ساعت پخش سری جدید مسابقه ثانیه ها

ساعت تکرار سری جدید مسابقه ثانیه ها

زمان تکرار سری جدید مسابقه ثانیه ها

زمان و ساعت پخش و تکرار مسابقه ثانیه ها

زمان و ساعت پخش سری جدید مسابقه ثانیه ها + تکرار آن

سری جدید مسابقه «ثانیه ها» به مناسبت ماه مبارک رمضان از 28 خرداد آغاز می شود و طی آن ۱۵ شرکت کننده در سه مرحله با یکدیگر مسابقه می‌دهند و در نهایت سه نفر به مرحله نهایی راه پیدا کرده و برنده رقابت پایانی به فینال مسابقه «ثانیه‌ها» می‌رود.

در ساختار کلی برنامه تغییراتی ایجاد نشده، اما دکور برنامه پویاتر شده و در طراحی سوالات سعی کردیم نواقصی که در سری قبل برنامه وجود داشت را بر طرف کنیم.

در سری دوم مسابقه «ثانیه ها» اطلاعات عمومی شهروندان آزموده می شود و تلاش می شود در چند قسمت آن نیز مثل سری گذشته از حضور چهره ها استفاده شود. سوالات این مسابقه جنبه ای عمومی و کاربردی دارند و اطلاعاتی را از حوزه های مختلف ادبی، فرهنگی، هنری، و... شامل می شوند.

مسابقه فینال فینالیست ها نیز عید سعید فطر در دو قسمت پخش خواهد شد.

زمان و ساعت پخش این مسابقه در ایام ماه مبارک رمضان 94 هر شب ساعت 21:00 و تکرار آن روز بعد ساعت 14:00 بعد از ظهر می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

زمان و ساعت پخش برنامه محله گل و بلبل عمو پورنگ + تکرار آن

زمان و ساعت پخش برنامه محله گل و بلبل عمو پورنگ + تکرار آن

زمان پخش برنامه محله گل و بلبل عمو پورنگ

ساعت پخش برنامه محله گل و بلبل عمو پورنگ

ساعت تکرار برنامه محله گل و بلبل عمو پورنگ

زمان تکرار برنامه محله گل و بلبل عمو پورنگ

زمان و ساعت پخش برنامه محله گل و بلبل عمو پورنگ + تکرار آن

فان پرس: این برنامه بر خلاف سری‌های گذشته که به صورت استودیویی با حضور کودکان و نوجوانان اجرا می‌شد،‌ این بار ساختاری نمایشی دارد و همه ماجراهای آن در یک محله خیالی متشکل از خانه‌ها، خیابان‌ها، کوچه‌ها، مغازه‌ها و شهروندانی که هر کدام دغدغه‌های متفاوتی دارند، پیگیری می‌شود.

در این محله خیالی، داریوش فرضیایی،‌‌ بهنوش بختیاری،‌ نادر سلیمانی، حدیث فولادوند،‌ امیر نوری،‌ امیرمحمد متقیان،‌ امیر سهیلی، نعیمه نظام دوست، ابراهیم شفیعی،‌ آرش میراحمدی، عرفان برزین و حمید کاشانی به ترتیب در نقش‌های عموپورنگ‌، خانم میوه فروش،‌ نانوای محل،‌ کتابفروش سیار،‌ گل فروش محل،‌ گلدون خان، بلبل خان، ‌مادر عموپورنگ،‌ پدر عموپورنگ، شاگرد نانوا،‌ بچه مردم و قلهک بازی می‌کنند.

سری جدید برنامه پورنگ به موضوعات اجتماعی مثل آداب و مراعات های اخلاقی، روحیه پهلوانی و کمک به همنوع، فرهنگ شهرنشینی و مطالعه و کتابخوانی توجه ویژه‌ای دارد و با تدارک روایت‌هایی جذاب و روان می‌کوشد رفتارهای اجتماعی درست را به کودکان بیاموزد.

دکور پورنگ و قصه‌های «محله گل و بلبل» با استفاده از مولفه‌های معماری ایرانی، اسلامی‌ و در مساحتی بالغ بر۱هزار و ۱۰۰ متر مربع ساخته شده و برای نخستین بار در آن شاهد بازسازی فضای زورخانه در یک مجموعه تلویزیونی مخصوص کودکان خواهیم بود.

توجه به گویش‌های شیرین اقوام ایرانی، انتقاد از سبک زندگی دیجیتالی، ارائه راهکارهای اصلاح شیوه مصرف و توجه به پوشش‌های محلی با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی‌ در ایران از دیگر مسائلی است که در این مجموعه تلویزیونی به آنها پرداخته خواهد شد.

ساعت پخش برنامه در ماه مبارک رمضان هر روز ساعت 18:45 می باشد و تکرار آن روز بعد ساعت 11 صبح می باشد.

 تهیه‌کننده:  مسلم آقاجان‌زاده و کارگردان: احمد درویش علی‌پور
 هنرمندان بخش نمایشی:

داریوش فرضیایی،‌‌ بهنوش بختیاری،‌ نادر سلیمانی، حدیث فولادوند،‌ امیر نوری،‌ امیرمحمد متقیان،‌ امیر سهیلی، نعیمه نظام دوست، ابراهیم شفیعی،‌ آرش میراحمدی، عرفان برزین و حمید کاشانی به ترتیب در نقش‌های عموپورنگ‌، خانم میوه فروش،‌ نانوای محل،‌ کتابفروش سیار،‌ گل فروش محل،‌ گلدون خان، بلبل خان، ‌مادر عموپورنگ،‌ پدر عموپورنگ، شاگرد نانوا،‌بچه مردم و قلهک

۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰