زمان و ساعت پخش برنامه نوسفران در رمضان 94

زمان پخش برنامه نوسفران در رمضان 94

ساعت پخش برنامه نوسفران در رمضان 94

زمان و ساعت پخش برنامه نوسفران در رمضان 94

«نو سفران» ویژه برنامه سحرگاهی 60 دقیقه ای به صورت زنده به تهیه کنندگی  مهدی ابهری و اجرای سیدجواد هاشمی است که سحرهای ماه مبارک رمضان از ساعت 3 تا 4:20 بامداد روی آنتن می رود.

این برنامه که کاری از گروه کودک و نوجوان است با هدف توجه ویژه به نوجوانان در کلیت خانواده و انتقال باورهای دینی از نسل های پیشین  به نسل های جدید، همراهی بزرگسالان با نوجوانان و کودکان در لحظه های معنوی سحر و احیای آیین های مذهبی و دینی تولید می شود.

تازه روزه،‌ قصه گویی،‌ سفره سحری، زیر نور ماه، خاطره ها،‌ دستهای کوچک و ‌آسمانی ها از بخش های مختلف این برنامه سحرگاهی هستند.

کارشناسان و مهمانان مانند حجج اسلام محمدی، برمایی، اخوان، شبانکاری و شخصیت های محبوب برنامه های کودک و نوجوان به تناسب ایام و مناسبت ها در ماه مبارک رمضان میهمان این برنامه خواهند شد.

همچنین زیر نور ماه (گفتگوی شیرین با نوسفران روزه دار)، خاطره ها (بیان خاطرات نوسفران سال های دور و نزدیک)، دست های کوچک (فرازهایی از دعاهای نوسفران با صدای خودشان)، آسمانی ها (دعاهای ائمه معصومین برای مومنین با لحن زیبا و مناجات گونه)، دعای روز، نماز با حضور چند خانواده و میان برنامه های گرافیکی اذان شهرهای مختلف نیز آخرین بخش از میان برنامه هایی است که در«نو سفران» پخش می شود.