مجله تفریحی و خبری فان پرس

۱۴۷ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

دانلود قسمت بیست و یکم 21 سریال تنهایی لیلا شنبه 31 مرداد 94

دانلود قسمت بیست و یکم سریال تنهایی لیلا

دانلود قسمت 21 سریال تنهایی لیلا

دانلود قسمت بیست و یکم 21 سریال تنهایی لیلا شنبه 31 مرداد 94

دانلود سریال تنهایی لیلا شنبه 31 مرداد 94

دانلود سریال تنهایی لیلا

دانلود قسمت بیست و یکم سریال تنهایی لیلا شنبه 31 مرداد 94

دانلود با کیفیت بالا | 404 مگابایت

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

فال روز یکشنبه 1 شهریور 94 مخصوص همه ماه ها

فال روز یکشنبه 1 شهریور 94

فال روزانه یکشنبه 1 شهریور 94

فال روز 1 شهریور 94

فال روز یکشنبه 1 شهریور 94 مخصوص همه ماه ها

فال روزانه 1 شهریور متولدین فروردین ماه
احساس می کنید که اگر همین الآن دست به کار نشوید فرصت را از دست داده اید. نگران این هستید که همه چیز قبل از این که آمادگی لازم را کسب کنید از دست برود. لزومی ندارد که زمان از دست رفته را جبران کنید، به جای این که دچار اضطراب شوید و به نا امیدی بیفتید، بهتر است اجازه دهید تا همه چیز روال طبیعی خودش را طی کند و به بار بنشیند. قبل از این که احساسات الآن شما به خاطرات بپیوندند آن ها را بروز دهید. یادتان باشد که هر چیزی زمان و فصل خودش را می طلبد.
 
فال روزانه 1 شهریور متولدین اردیبهشت ماه
ترجیح می دهید اول از همه کاری را که شروع کرده اید به پایان برسانید، اما اتفاقات زیادی در جریان است که مانع تان می شود و شما را به دام عصبانیت می کشاند. به نظر می رسد که دیگران انتظارات زیادی از شما دارند، به همین خاطر نمی دانید که اول باید کدام کار را انجام دهید. برای این که موضع تان را به آن ها نشان دهید شاید تصمیم بگیرید که اصلاً به هیچ کدام از خواسته های آن ها توجه نکنید. اما بدانید که چنین طرز رفتاری نمی تواند چیزی از مشکلات تان کم کند. اکنون نباید نا امید و سرگردان شوید، می توانید با کسی که مورد اعتماد شماست صحبت کنید و از ترس های پنهان تان برای او بگویید تا کمی ذهن و فکرتان آرام بگیرد.
 
فال روزانه 1 شهریور متولدین خرداد ماه
امروز ممکن است به یک جمع جدید وارد شوید، آن ها درباره ی موضوعاتی حرف می زنند که شما هیچ وقت فکر نمی کردید که روزی بتوانید درباره ی آن ها به دیگران چیزی بگویید. افکار غیر معمولی که در سر دارید فقط در قوه ی خیال تان خوب کار می کنند و نه در واقعیت. به شما توصیه می شود که با سرعت کمتری خیال پردازی کنید، قبل از این که برنامه ها و ایده های تان را اجرایی کنید بد نیست به احساسات و واکنش دیگران هم نگاهی بیندازید. هنوز پاسخ همه ی پرسش ها را نمی دانید، پس صبر کنید تا همه چیز برای تان روشن شود و بعد وارد عمل شوید.
 
فال روزانه 1 شهریور متولدین تیر ماه
اکنون بین چیزی که عقل تان به شما می گوید و چیزی که قلب تان شما را به انجام آن متمایل می کند تضاد وجود دارد. فقط در صورتی می توانید این تضاد را از میان بردارید که به عقل و احساس تان به یک میزان توجه کنید. آن چه عقل تان به شما می گوید درست است و نیازی به بررسی مجدد ندارد. اما آن چه احساس تان به شما می گوید یک ماجرای کاملاً متفاوت است. بدانید که هیچ قانونی شما را وادار نمی کند که همه ی احساسات و درونیات تان را آشکار کنید. البته پیدا کردن نقطه ی تعادل در این مرحله چندان کار آسانی نیست، اما اگر تعادل را برقرار سازید حتماً خوشحال تر خواهید بود.
 
فال روزانه 1 شهریور متولدین مرداد ماه
هر بار که سرعت زندگی تان را تنظیم می کنید بلافاصله اتفاقی می افتد که دوباره همه ی برنامه های شما را به هم می ریزد. می دانید که تابستان هم رو به پایان می رود و شما هنوز کارهای نیمه تمام بسیاری دارید که انجام نداده اید. خوشبختانه اکنون آن قدر اعتماد به نفس دارید که به دام تردید نیفتید و انتخاب های تان را محدود تر کنید. نگاه تان به آینده باشد و در عین حال حواس تان را به همین لحظه ای که در آن هستید بدهید. هنوز فرصت دارید که قدرت زمان حاضر را تجربه کنید.
 
فال روزانه 1 شهریور متولدین شهریور ماه
امروز قرار است که فعل و انفعالات کهکشانی به رفتار و رویکرد شما تعالی ببخشند. اکنون خورشید تابان به نشانه ی شما بازگشته و تا چهار هفته ی آینده به همراه شما خواهد بود، به علاوه اولین خانه در طالع شما یعنی خانه ی شخصیت نیز تحت تأثیر قرار می گیرد. شاید آن طور که ظاهرتان نشان می دهد احساس خوبی نداشته باشید
، اما دل تان نمی خواهد که دیگران چیزی از این موضوع بفهمند. اگر طوری رفتار کنید که انگار همه چیز خوب است به شما کمک می کند که این مرحله را پشت سر بگذارید. اما عجله نکنید، شاید چند روزی طول بکشد تا این فرآیند تکمیل شود.
 
فال روزانه 1 شهریور متولدین مهر ماه
امروز بسیار تمایل دارید که آن چیزهایی را که می خواهید آشکارا و با صراحت بیان کنید. شاید احساس رضایتی که در نتیجه ی این اقدام به شما دست می دهد چندان زیاد نباشد، اما باید بدانید که اکنون موضوع سرنوشت شما نیست، بلکه فقط حرف از سفری است که در پیش دارید. برای این که یک اتفاق شگفت انگیز در زندگی تان بیفتد، به شما توصیه می شود که هر طور هست احساسات تان را بیان کنید.
 
فال روزانه 1 شهریور متولدین آبان ماه
اکنون باید حواس تان به پیشبرد برنامه هایی که دارید باشد، زیرا اگر حد و حدود اقدامات تان را مشخص نکنید ممکن است در نهایت زمان زیادی را از دست بدهید. خوشبختانه آماده اید که دست به کار شوید و افسار زندگی تان را در دست بگیرید. شاید طرز رفتار شما به نظر دیگران عجیب و غریب بیاید. نگران قضاوت های دیگران نباشید، اول از همه ببینید که خودتان چه خواسته هایی دارید و بعد اولویت های تان را بر اساس آن ها مشخص کنید. به خودتان توجه کنید تا بعداً بتوانید به کسانی که دوست شان دارید بهتر و مفیدتر کمک برسانید.
 
فال روزانه 1 شهریور متولدین آذر ماه
به هر قیمتی که باشد می خواهید آزادی شخصی خود را به دست آورید، اما شاید امروز مجبور شوید بهای این خواسته را بپردازید. اکنون حاضرید از همه ی مشکلات احتمالی عبور کنید، اما شاید دیگران تمایلی به حمایت از برنامه های شما نداشته باشند و این رفتار آن ها شما را آزار دهد. نگذارید که این حس آزار دهنده به خشم تبدیل شود. اکنون باید راهی پیدا کنید تا آن چه را می خواهید بگویید به تدریج بر زبان آورید.
 
فال روزانه 1 شهریور متولدین دی ماه
می توانید بحران را در روابط تان احساس کنید و می خواهید هر طور شده مشکلات را به حاشیه برانید و بیهوده ماجرا درست نکنید. اما ممکن است شرایط طوری پیش برود که ناخواسته وارد بعضی ماجراهای پیچیده شوید. می توانید فشارهای پیرامون تان را احساس کنید، اما راه حلی برای آن ها نمی یابید. یادتان باشد که مشکلاتی از این دست را نمی توانید با راه حل های کوتاه مدت چاره کنید. به دوردست ها نگاه کنید تا راه حلی طولانی مدت و بادوام پیدا کنید.
 
فال روزانه 1 شهریور متولدین بهمن ماه
درست است که همه ی روزهای خوب و بد بالاخره می گذرند، اما چرا روزهای خوب زودتر از روزهای بدتر سپری می شوند؟ دوست داشتید که ای کاش روابط تان بدون مشکل پیش می رفتند. اکنون فشار زیادی به شما وارد شده است و به راحتی نمی توانید در مسیر حرکت کنید. اما نگران نباشید، این یک وضعیت موقتی است. باید راهی پیدا کنید تا به روابط تان صمیمیت و عمق عاطفی ببخشید.
 
فال روزانه 1 شهریور متولدین اسفند ماه
اکنون تمایلی ندارید که به وضعیت مالی خود توجه کنید. امروز می توانید اموری را که در دست دارید با موفقیت به روز دیگری موکول کنید. اما مشکل این جاست که در واقعیت نمی توانید به وظایف تان نه بگویید و آن ها را نادیده بگیرید. برای این که رفتار متعادلی از خودتان نشان دهید باید از افراط و تفریط بپرهیزید. وقتی دست به کار شوید برنامه ریزی برای تان آسان تر می شود. برای این که اشتباه نکنید باید به عقل تان رجوع کنید.

 

سیمرغseemorgh.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

گفتگو و مصاحبه با مینا ساداتی بازیگر نقش لیلا در سریال تنهایی لیلا

گفتگو با مینا ساداتی بازیگر نقش لیلا در سریال تنهایی لیلا

مصاحبه با مینا ساداتی بازیگر نقش لیلا در سریال تنهایی لیلا

مینا ساداتی بازیگر نقش لیلا در سریال تنهایی لیلا

گفتگو با مینا ساداتی

مصاحبه با مینا ساداتی

گفتگو و مصاحبه با مینا ساداتی بازیگر نقش لیلا در سریال تنهایی لیلا

فان پرس: مینا ساداتی بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص انتخاب نقش خود در سریال «تنهایی لیلا» گفت: یکی از دلایلی که باعث شد بعد از چندین سال کار در سینما،بازی در این سریال و در واقع کار در تلویزیون را قبول کنم این بود که قرار بود کار شخصیت‌محوری را بازی کنم که از شخصیت واقعی من بسیار دور و پستی ،بلندی و حس‌هایی داشت که دوست داشتم و در نتیجه تجربه جدیدی به دنیای حرفه‌ای من اضافه کرد.

وی افزود: بعد از اینکه نقش را برای بازی قبول کردم تک تک لحظه ها را با لطیفی به عنوان کارگردان حرفه‌ای که تلویزیون را به خوبی می‌شناسند چک می‌کردیم، چون تا به حال با مخاطب تلویزیون مواجه نشده بودم و از طرفی این سوال از ذهن من خطور می‌کرد که آیا این نقش تا چه حد برای مخاطب باورپذیر است؟

وی افزود: از دیگر ویژگی‌های بازی در این نقش و همکاری با پروژه «تنهایی لیلا» این بود که لطیفی به عنوان کارگردان کار بلد،بازیگر را برای بازی کردن جلوی دوربین کاملا آزاد می‌گذارد و شما بدون هیچ محدودیتی به نقش و بازی می‌پردازید، اما بعد از اتود زدن،کار شما را روتوش می‌کند و کاملا به این مقوله مسلط است.

وی ادامه داد: به هر حال تجربه زندگی انسانی که افکار و زندگیش با اصل زندگی شما فرق می‌کند و ماه‌ها برای رسیدن به ذهنیات و اعمال او باید وقت گذاشت شرایط و حساسیتهای خاص خودش را می‌طلبد که من در این کار تجربه کردم.

ساداتی در خصوص بازخورد مخاطب نسبت به نقشش (لیلا) عنوان کرد: واقعا نمی‌دانم. اما عکس‌العمل‌هایی که نسبت به خودم از آدم‌ها می‌گیرم بسیار ویژه بوده و از این بابت خوشحالم و امیدوارم در کل، با بازخورد خوبی مواجه شویم.

این بازیگر از خاطرات خود در خصوص این پروژه بیان کرد: در یکی از روزها خانمی‌ سر صحنه آمد و برای من و شوهرم دعا می‌کرد که بچه‌ گمشده‌ ما پیدا شود یا اینکه در ان منطقه برای لیلا نذر کردند تا به زمین موروثی خود برسد. باور کردن نقش برای مخاطب تا به این حد،برای من بسیار جذاب است و از این بابت نیز خشنودم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

فال روز شنبه 31 مرداد 94 مخصوص همه ماه ها

فال روز شنبه 31 مرداد 94

فال روزانه شنبه 31 مرداد 94

فال روز 31 مرداد 94

فال روز شنبه 31 مرداد 94 مخصوص همه ماه ها

فال روزانه 31 مرداد متولدین فروردین ماه
امروز با این که نیت های خوبی در سر دارید به شدت احساس بی قراری می کنید. نمی توانید آرام بگیرید، زیرا به نظر می رسد که اورانوس نا آرام نمی خواهد سیاره ی کلیدی شما را که مریخ است به حال خودش بگذارد. این فعل و انفعالات کهکشانی ممکن است شما را به دام عصبانیت بکشاند. از این تحریک پذیری که دچار آن شده اید نفعی به شما نمی رسد، پس بگذارید همه بدانند که چه قدر حساس هستید، اما حواس تان باشد که به حد و حدود آن ها تجاوز نکنید و نگذارید همه چیز بدتر شود. اکنون بهترین پیشنهاد این است که انرژی آتشین خود را به کار معطوف کنید.
 
فال روزانه 31 مرداد متولدین اردیبهشت ماه
امروز ممکن است درباره ی اختلافات شدیدی که در یک رابطه اتفاق افتاده قضاوت اشتباه کنید. به غلط فکر می کنید که می توانید فقط با یک حرکت جادویی به همه ی مشکلات پایان دهید. اما باید بدانید که اختلافات به وجود آمده را نمی توانید به این آسانی ها رفع کنید. باید راهکاری در پیش بگیرید تا آتش زیر خاکستر شعله ور نشود، مثلاً می توانید ریشه ای به قضیه نگاه کنید و با کسانی که دوست شان دارید مهربان تر و نرم تر باشید. یادتان نرود که به دیگران احترام بگذارید، همان طور که انتظار دارید آن ها به شما احترام بگذارند.
 
فال روزانه 31 مرداد متولدین خرداد ماه
به طرز ناموفقی تلاش می کنید تا آن چه را که دیگران به وضوح در حرکات و رفتار شما می بینند انکار کنید، اما واقعیت این است که اقدامات شما آشکارا نیت های تان را برملا می سازد. انکار این قضیه فقط وقت تلف کردن است، پس بهتر است بدون این که مقاومت کنید پیامد کارهای تان را بپذیرید. باید آن چه را در فکرتان می گذرد با دیگران در میان بگذارید و حقیقت را پنهان نکنید، بعضی از اطرافیان تان حق شان است که تمام ماجرا را بدانند. وقتی همه چیز را گفتید با بازخوردهای خوبی مواجه خواهید شد که شما را شگفت زده می کند.
 
فال روزانه 31 مرداد متولدین تیر ماه
امروز این قابلیت را دارید که بهترین های تان را به نمایش بگذارید، اما یادتان باشد که لزومی ندارد دست به اغراق و بزرگنمایی بزنید. غلو نکنید، زیرا دیگران این حرکت شما را نوعی نشانه ی عدم امنیت خواهند دید. اگر نسبت به حقیقت خود آگاه باشید و زیاده روی نکنید , می توانید بدرخشید.
 
فال روزانه 31 مرداد متولدین مرداد ماه
امروز به نظر می رسد که با دو رویه ی متفاوت روبرو هستید. ترس از آسیب پذیری موجب می شود تا نصفی از روز را با احساس خجالت دست و پنجه نرم کنید. اکنون ماه به نشانه ی شما بازگشته است
، از این رو احتیاطی که در ابتدای روز داشتید کم کم به رفتاری مثبت تر و اجتماعی تر تبدیل خواهد شد. لزومی ندارد که دلیل تغییر رفتارتان را به کسی توضیح دهید، فقط آن کاری را انجام دهید که فکر می کنید درست است و بگذارید که عشق و دوستی راهنمای شما باشد.
 
فال روزانه 31 مرداد متولدین شهریور ماه
اگر چه تصمیم ندارید که همه چیز را رو کنید، اما می خواهید بخشی از احساسات تان را به نمایش بگذارید. اما یادتان باشد که این اقدام می تواند شما را در یک وضعیت غیر منتظره قرار دهد و نقاط ضعف تان را آشکار نماید. بدانید که با این رفتار چیزی به دست نخواهید آورد، همه چیز خودش به طور طبیعی و در زمان مناسب اتفاق می افتد. اکنون باید به رویاهای تان توجه کنید تا مسیر آینده را به شما نشان دهند.
 
فال روزانه 31 مرداد متولدین مهر ماه
می دانید که اگر اکنون درباره ی یک موضوع خاص سکوت کنید می توانید برنامه های تان را پیش ببرید، اما وقتی دوستان و آشنایان تان از شما سؤال می پرسند دیگر نمی توانید مهر خاموشی بر لبان تان بزنید. حواس تان باشد که آن ها را تا چه حد در جریان امور قرار می دهید، یعنی قبل از این که چیزی بگویید باید به همه ی جوانب فکر کنید. یادتان باشد حرفی را که زده شده نمی توانید پس بگیرید، پس حواس تان جمع باشد.
 
فال روزانه 31 مرداد متولدین آبان ماه
نیازی نیست دنبال سرگرمی بگردید، امروز اطرافیان تان تفریحات زیادی تدارک دیده اند که شما را هم به آن ها دعوت خواهند کرد. این اجازه را دارید که کمی از انجام کارهای روزمره فارغ شوید، اما یادتان باشد که باید مهم ترین وظایف تان را هر طور شده انجام دهید و بعد به تفریحات تان بپردازید. بعضی چیزها اجتناب ناپذیر است، کارهای نیمه تمام که خودشان انجام نمی شوند، شما باید به آن ها رسیدگی کنید. اگر امروز تعهدات اساسی خود را نادیده بگیرید ممکن است فردا برای تان مشکل درست شود. سعی کنید مسئولیت پذیر باشید، این رفتار به نفع شماست.
 
فال روزانه 31 مرداد متولدین آذر ماه
مدام به فکر سفر و گردش هستید، به همین خاطر نمی توانید به وضعیت موجود پایبند بمانید. نمی دانید چه قدر می توانید صبر کنید تا زمان عملی کردن نقشه های تان فرا برسد. باید بدانید که برای ارضای این حس نیازی نیست حتماً به یک سفر دور و دراز بروید. به خاطر ماجراجویی نباید امنیت خود را به خطر بیندازید. باید راهی پیدا کنید تا بدون به هم زدن شرایط حاضر به هیجانی که می خواهید دست پیدا کنید.
 
فال روزانه 31 مرداد متولدین دی ماه
اکنون باید یک نمایش حسابی ترتیب دهید تا همه بفهمند که وقتی موضوع شادی و تفریح در میان است تا چه اندازه می توانید جدی باشید. قبل از این که با دوستان یا خانواده به خوش گذرانی بروید باید اول از همه یک برنامه ی دقیق تدارک ببینید. البته شرایط حاضر در حال تغییر است و شاید مجبور شوید برنامه های تان را کمی دست کاری کنید. برای این که به لذت های مورد نظر دست پیدا کنید باید از خودتان انعطاف پذیری نشان دهید.
 
فال روزانه 31 مرداد متولدین بهمن ماه
اکنون تصمیم دارید که زندگی تان را ساده تر کنید، اما متأسفانه روابط تان با دیگران بد جور پیچ و تاب خورده است. ممکن است با دیگران اختلاف نظر داشته باشید، اما هیچ راهی هم برای برون رفت از این وضعیت به نظرتان نمی آید. اگر این قضیه را نادیده بگیرید فشار بیشتری به شما وارد می شود. نباید فقط خودتان حرف بزنید و خواسته های تان را بیان کنید، بلکه گوش شنوا هم داشته باشید و به دیگران فرصت حرف زدن بدهید.
 
فال روزانه 31 مرداد متولدین اسفند ماه
شاید دل تان بخواهد که کمی هم بدون فکر عمل کنید، اما یادتان باشد که امروز به نفع تان است که از سرعت خود بکاهید و سلامت مسیر را بر هم نزنید. برنامه ای که ترتیب داده اید بسیار سخت گیرانه به نظر می رسد و تمایل دارید که رفتاری غیر معمول را در عملی کردن آن در پیش بگیرید. باید یاد بگیرید که تعادل را برقرار سازید، هم به احساسات تان توجه کنید و هم به ذهن خلاقی که دارید.

 

سیمرغseemorgh.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

دانلود برنامه صرفا جهت اطلاع پنج شنبه 29 مرداد 94

دانلود صرفا جهت اطلاع پنج شنبه 29 مرداد 94

دانلود صرفا جهت اطلاع 29 مرداد 94

دانلود برنامه صرفا جهت اطلاع پنج شنبه 29 مرداد 94

دانلود با لینک مستقیم | 10 مگابایت

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

فال روز جمعه 30 مرداد 94 مخصوص همه ماه ها

فال روز جمعه 30 مرداد 94

فال روزانه جمعه 30 مرداد 94

فال روز 30 مرداد 94

فال روز جمعه 30 مرداد 94 مخصوص همه ماه ها

فال روزانه 30 مرداد متولدین فروردین ماه
ته دل تان به این نتیجه رسیده اید که برای دستیابی به اهداف تان باید زمان و انرژی بیشتری در اختیار داشته باشید. با این حال به شما توصیه می شود که امروز به مسیرتان ادامه دهید، زیرا اگر توقف کنید ممکن است اشتیاق لازم را نیز از دست بدهید. اکنون باید یک تصمیم مهم بگیرید؛ مثل این می ماند که در یک دوراهی گیر افتاده باشید، از طرفی دل تان می خواهد که همین طور با سرعت جلو بروید، اما از طرف دیگر یک ندای درونی به شما می گوید که آهسته تر حرکت کنید و با احتیاط گام بردارید. اگر این مشکل را با دیگران در میان بگذارید از میزان نگرانی های شما کاسته خواهد شد و در نتیجه ی آن دستیابی به موفقیت نیز آسان تر می شود.
 
فال روزانه 30 مرداد متولدین اردیبهشت ماه
اکنون یک سری موضوعاتی در زندگی شما وجود دارد که باید به آن ها توجه کنید و خوشبختانه برای این کار آماده هستید. اگر چه تمایل دارید که درباره ی آن چه در ذهن تان می گذرد با دیگران حرف بزنید، اما شرایط طوری شده که این کار به سختی ممکن است. نمی دانید که آیا باید از موضع تان کوتاه بیایید یا نه، اما به اهمیت شرایط حاضر کاملاً آگاهی دارید. به شما توصیه می شود که الآن همه ی حرف های تان را بزنید و از خودتان دفاع کنید، نباید منتظر فرصت دیگری در آینده بمانید، اکنون زمان از آن شماست.
 
فال روزانه 30 مرداد متولدین خرداد ماه
می دانید که قرار است یک سری موانع جلوی پای تان سبز شود. بهتر است قبل از این که دست به کار شوید به همه ی جوانب فکر کنید. معمولاً بدون تأمل کافی شروع به حرف زدن می کنید و گاهی حتی نمی دانید که گفتگوها و تعاملات شما با دیگران به کجاها کشیده خواهد شد. یادتان باشد که این طرز رفتار به درد امروزتان نمی خورد. افکارتان را دسته بندی کنید تا بتوانید سازماندهی بهتری داشته باشید. باید وظایف تان را به کامل ترین شکل ممکن انجام دهید تا پیام تان به درستی انتقال داده شود.
 
فال روزانه 30 مرداد متولدین تیر ماه
امروز نباید به احساسات متغیرتان اجازه دهید که مانع بیان حقیقت درون تان شوند. شاید در نتیجه ی یک گفتگو به یک درک عمیق برسید، اما به نظر می رسد که نقطه نظرات شما هنوز برای دیگران قابل هضم نیست. اگر با یک موضوع جدی سر و کار دارید حواس تان باشد که به خواسته های دیگران هم توجه کنید. اکنون نیت های خوب و درستی در سر دارید، اما شاید دیگران به اندازه ی شما اشتیاق نشان ندهند، شاید مثل شما دوست نداشته باشند که احساسات مدفون شده را زیر و رو کنند. به شما توصیه می شود قبل از این که ادامه دهید، اول از همه ببینید که چگونه بازخوردهایی دریافت می کنید.
 
فال روزانه 30 مرداد متولدین مرداد ماه
شاید امروز یک اتفاقی بیفتد که خاطرات یک تجربه ی احساسی را که در گذشته داشته اید زنده کند، اما شما دل تان می خواهد که این احساسات را مدفون نگه دارید. شدت احساسات گریبان تان را گرفته و تصمیم دارید که آن ها را از چشم دیگران مخفی کنید. اگر فکر می کنید که با احتیاط عمل کردن به نفع تان است پس همین کار را انجام دهید. افکارتان را در یک دفترچه بنویسید، با این تمرین می توانید این مسیر را با سلامت بیشتری طی کنید.
 
فال روزانه 30 مرداد متولدین شهریور ماه
معمولاً ترجیح می دهید که جانب عقل را بگیرید؛ اگر چه امروز بحث عقل و منطق در میان نیست، اما دل تان نمی خواهد که وارد موضوعات احساسی شوید
. با این حال ممکن است سر آخر در شرایط پیچیده ای گیر بیفتید که مجبور شوید با دیگران سر و کله بزنید. اگر قرار است که ماجراهای دیگران شما را از پرداختن به موضوعات جدی زندگی تان باز نگه دارد باید از آن ها فاصله بگیرید. به جای این که همه ی انرژی خود را صرف اتفاقات اطراف تان کنید، به شما توصیه می شود که به احساسات و حقایق درون تان توجه نشان دهید.
 
فال روزانه 30 مرداد متولدین مهر ماه
شاید امروز از نظر عاطفی حساس شده باشید، به همین خاطر ترجیح می دهید که خیلی در جمع دیگران حاضر نشوید. اما با گذشت زمان به تدریج احساس امنیت بیشتری خواهید کرد. اگر چه دل تان می خواهد که به خودتان سخت نگیرید، اما به هر حال از شما انتظار می رود که تا چند روز آینده جانب عقل را بگیرید و درست برنامه ریزی کنید. اکنون باید با همه ی توان تان کار کنید، مطمئن باشید که پاداش همه ی زحمات تان را خواهید گرفت. یادتان باشد که اکنون باید طوری رفتار کنید که خودتان و فقط خودتان را تحت تأثیر قرار دهید.
 
فال روزانه 30 مرداد متولدین آبان ماه
امروز به موضوعاتی که در روابط تان با دیگران پیش می آید با یک دید واقع گرایانه نگاه می کنید، اما واقعیت های زندگی شما را از رویاپردازی درباره ی آینده باز نخواهد داشت. به نظر می رسد که تصورات تان از دنیای خیال به دنیای واقعی ما انسان ها وارد شده، پس فرصت را از دست ندهید و رویاهای تان را تحقق ببخشید. برای این که زندگی خود را تحت کنترل درآورید باید بدانید که دقیقاً می خواهید چه اتفاقی در زندگی تان بیفتد، بعد از آن باید هر کاری که می توانید انجام دهید تا آن اتفاق دلپذیر بروز کند.
 
فال روزانه 30 مرداد متولدین آذر ماه
امروز ممکن است دیگران با شما درباره ی اهداف کاری سر صحبت را باز کنند و شما هم دنباله ی گفتگو را بگیرید و پیش بروید. وقتی روی کارتان تمرکز کنید متوجه می شوید که باید به چیزهای زیادی دقت کنید. شاید دل تان بخواهد که روند انجام امور را آسان تر بگیرید، اما اکنون باید از این فرصت استفاده کنید تا خودتان را در این پروژه ی کاری به همه نشان دهید و موضع تان را ثابت کنید. به شما توصیه می شود که با اعتماد به نفس حرکت کنید تا همکاران تان به شما بپیوندند و از شما راهنمایی بگیرند.
 
فال روزانه 30 مرداد متولدین دی ماه
امروز باید افکارتان را با دیگران در میان بگذارید، زیرا هنوز یک سری موضوعات جدی وجود دارد که حل نشده باقی مانده اند. خوشبختانه این قابلیت را دارید که افکارتان را سازماندهی کنید و آن چه را می خواهید بگویید قشنگ بیان کنید. اما هر وقت حتی برای یک لحظه تنها شدید به احساسات تان فکر کنید و به ندای قلب تان گوش دهید. بد نیست از دوستان تان بخواهید که هر بار از واقعیت ها دور شدید به شما هشدار دهند. گاهی لازم است که نظر دیگران را هم بپرسید و فقط به نظر خودتان اکتفا نکنید.
 
فال روزانه 30 مرداد متولدین بهمن ماه
از دیگران انتظار دارید که شما را بیشتر از قبل جدی بگیرند، اکنون خلاقیت های تان شکوفا شده و دوست دارید که از شما به خاطر اقدامات تان تشکر کنند. خودتان را نشان دهید و مهارت های تان را به نمایش بگذارید. شاید کمی طول بکشد تا همه توجهات به سوی شما جلب شود، اما نگران نباشید، بالاخره مورد توجه قرار خواهید گرفت. اکنون زمان از آن شماست، تمام تلاش تان را به کار بگیرید.
 
فال روزانه 30 مرداد متولدین اسفند ماه
بد نیست که کمی دست از انجام کارهای تکراری روزمره بردارید، اما به نظر می رسد که بار سنگین وظایف روی دوش تان سنگینی می کند. اکنون نباید وظایف تان را نادیده بگیرید، بهتر است استراحت را به زمان دیگری موکول کنید. شاید کسی به سراغ تان بیاید و بخواهد وقت و انرژی شما را بگیرد. به شما توصیه می شود که بهترین های تان را به کار بگیرید و وقتی همه ی کارهای تان تمام شد با خیال راحت استراحت کنید و خوش بگذرانید.

 

 

سیمرغseemorgh.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

متن اس ام اس تبریک روز پزشک 94

اس ام اس تبریک روز پزشک 94

اس ام اس ویژه روز پزشک 94

اس ام اس مخصوص روز پزشک 94

اس ام اس روز پزشک 94

اس ام اس تبریک روز پزشک

متن اس ام اس تبریک روز پزشک 94

تا همتت ای پزشک باقیست دستان تو نعمتی الهیست
روز پزشک مبارک
.
.
.
گر طبیانه بیایی به سر بالینم  به دو عالم ندهم لذت بیماری را
روز پزشک مبارک
.
.
.
آدمهای بزرگ زود از یاد نمی روند و به انتها نمی رسند
روز پزشک مبارک
.
.
.
آه ای طبیب دل من درمان بیماری ام کن
در پای تو رفتم از دست فکر پرستاریم کن
در دام عشقت اسیرم خون می خورم تا بمیرم
گر فرصتی مانده باقی ای مهربان یاریم کن
روز پزشک مبارک
.
.
.
با سلام و تشکر فراوان از تعهد و اخلاصتان
امیدواریم ستاره‌ی زندگی و اختر دانشتان
پیوسته ایام بر دل بیماران بتابدو هماره دعای بندگان بدرقه راه شما باشد
روز پزشک بر شما گرامی باد
.
.
.

 آبله ، وبا ، مخملک
جوش و کهیر و کورک
جذام و گال و برفک
قند و فشار و سرخک
طرح و کشیک و عینک !
روز پزشک مبارک !
.
.
.
سلام عزیزم روزت مبارک
تعجب نکن ا
امروز روز پزشکه تو هم تنها طبیب دل بیمار منی !
.
.
.
آنگاه که دردمندی سلامت خود را بازیابد آنگاه که دستی
به نشان شکر به  آسمان بلند شود ملائک تو را می ستایند
روز پزشک مبارک
.
.
.
چو بیمار از شفا سرمست گردد طبیب از فرط شادی مست گردد
خدا شفی و این خود افتخاری است که دستی با خدا همدست گردد . . .
.
.
.
دستهایی که شفا می دهند مقدس تر از لبهایی هستند که دعا می خوانند . . .
روز پزشک مبارکباد
.
.
.
ما به نجات زخمیان شب میاییم / داغیم لیکن به شفای تب می آییم . . .
روز پزشک بر همکاران گرامی مبارک باد
.
.
.
«پزشک» با شوق و رنج می آموزد تا رنج انسان را به شوق و آرامش برساند
روز پزشک مبارک
.
.
.
«پزشک» سزاوار تکریم و قدر است که بسی گرانقدر است
با افتخار
، ارزش علمی و انسانی اش را پاس می داریم
«روز پزشک» مبارک
.
.
.
فلک زدستانت ای پزشک کین موحبت زعالم بالا رسیده است . . .
روز پزشک مبارک
.
.
.
آنان که خاک را در نظر کیمیا کنند / آیا بود گوشه چشمی به ما کنند
دردم نهفته به ز طبیبان مدعی / باشد که از خزانه غیبم دوا کنند
روز پزشک مبارک
.
.
.
اول شهریور ، روز پزشک بر جامعه پزشکی و تمامی پزشکان متعهد فارسی زبان، مبارک باد . . .
.
.
.
طبیب را مظهر اسم محیی و احیاء گری نامیده و عیسوی مسلک می دانستند
که با دم مسیحیائی خویش درد و رنج را از جسم و روان دردمندان زدوده
و شوق امید را در کالبد جسم و روح زندگی آنان می دمیده است.
روز پزشک مبارک
.
.
.
پزشکان ضامن سلامت جامعه ، امنیـت روحی بیماران و فرشتگان نجاتی هستند
که درد جسم را با روح بلندشان در سایه لطف الهی التیام می بخشند.
این روز بر جامعه پزشکی و تمامی پزشکان متعهد کشور، مبارک باد
.
.
.
یکم شهریور ماه سالروز ولادت بزرگ دانشمند و طبیب برجسته نامدار ایرانی جهان اسلام
شیخ الرئیس ابوعلی سینا و روز پزشک بر تمامی
طبیبان فرزانه و جامعه پزشکی تلاشگر ایران اسلامی خجسته باد.
.
.
.
جناب آقای/ سرکار خانم دکتر
با دلی آکنده از احترام و سپاس، فرا رسیدن یکم شهریورماه، سالروز دانشمند
بزرگ و طبیب برجسته نامدار ایرانی، شیخ‌الرئیس ابو علی سینا که به شایستگی
روز پزشک نامگذاری شده است را به شما صمیمانه تبریک عرض می‌نماییم
و برای آن پزشک محترم، اعتلای مقام و علو منزلت آرزو می‌کنیم.
امیدواریم ستاره‌ی زندگی و اختر دانشتان، پیوسته ایام بر دل بیماران بتابد.
.
.
.
بدین وسیله یکم شهریور زاد روز حکیم بوعلی سینا،
بزرگ دانشمند و طبیب برجسته نامدار ایرانی جهان اسلام
و روز پزشک بر تمامی طبیبان فرزانه و جامعه پزشکی
تلاشگر ایران اسلامی تبریک عرض مینماییم
.
.
.
یکم شهریور ماه زاد روز شیخ الرئیس ابوعلی سینا که به شایستگی و
سزاوار روز پزشک نامگذاری شده است را به حضور جنابعالی و همکاران گرامیتان
به ویژه جامعه پزشکان صمیمانه تبریک می گویم
.
.
.

اس ام اس تبریک روز داندانپزشک

.
.
.
نباشد فوق دندان ‌درد دردی / ندارد تاب دردش هیچ مردی
کشم دندان و اندو می‌کنم من / بباشم موجب ارامش تن
روز دندانپزشک مبارک
.
.
.

کار نیکو کردن از پر کردن است روز پزشک رو به شما دندان پزشک
عزیز که همیشه کارتان پر کردن است تبریک عرض میکنم
.
.
.
حضورت اشارتی ست پیامبرانه،‌
شاید دردمندی به دستان تو دخیل بسته باشد
روزتان مبارک، دستانتان شفا بخش
.
.
.
نگو دندان بگو چیزی اضافه / برای مردمان خوش  قیافه
نگو دندان بگو زندان که درآن / برای نان شدیم عمری کلافه !
همکار گرامی روزت مبارک
.
.
.

اس ام اس تبریک روز داندانپزشک 94

.
.
.
هرآنکس که دندان دهد نان دهد و هرانکس که درد دندان درمان کند
دوباره نان خوردن دهد. روز دندان‌پزشک مبارک

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

ماجرای خداحافظی کلاه قرمزی از تلویزیون چیست؟

آیا کلاه قرمزی دیگر ساخته می شود؟

ماجرای خداحافظی کلاه قرمزی از تلویزیون

ماجرای خداحافظی کلاه قرمزی

شایعه خداحافظی کلاه قرمزی

ماجرای خداحافظی کلاه قرمزی

فان پرس: ایرج طهماسب در صفحه شخصی خود نوشت: مدتی هست در فضای مجازی شایعه شده که مجموعه کلاه قرمزی دیگر در تلویزیون ساخته نمیشود.
لازم به ذکر است این مجموعه نه تنها بر
ای نوروز 95 برنامه خواهد داشت بلکه فیلم سینمایی " کلاه قرمزی و دوستان " تا چند ماه آینده کلید خواهد خورد.
منتظر اتفاقات متفاوتی در برنامه های آینده کلاه قرمزی باشید

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

ماجرای افشاگری جنجال برانگیز بیژن بیرنگ علیه محمدرضا گلزار

ماجرای افشاگری جنجال برانگیز بیژن بیرنگ علیه محمدرضا گلزار

علت اصلی توقف سریال عشق تعطیل نیست

علت اختلاف بیژن بیرنگ و محمد رضا گلزار در سریال عشق تعطیل نیست

ماجرای بیژن بیرنگ و محمدرضا گلزار

ماجرای افشاگری جنجال برانگیز بیژن بیرنگ علیه محمدرضا گلزار

فان پرس: پس از آن‌که محمدرضا گلزار علت جدایی خودش از گروه سازنده‌ی سریال «عشق تعطیل است» را ضعف متن این سریال دانست، بیژن بیرنگ از پشت‌صحنه این سریال و ماجراهایی سخن گفته که این بازیگر به وجود آورده است.

بیرنگ که هم کارگردان این سریال بود و هم نویسنده متن آن از ماجراهایی سخن گفته که باعث شده این سریال پس از قسمت پنجم زمین‌گیر شود.

سریال «عشق تعطیل است» برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید شد و خیلی زود ساخت آن متوقف شد.

محمدرضا گلزار در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران گفته بود که «علت جدایی من و تیم سازنده از این پروژه دور بودن متن اثر از سلیقه من بود... اگر بخواهم در خصوص جزئیات جدا شدن از پروژه خانگی «عشق تعطیل نیست» بگویم همین کافى ست که همه باهم انصراف دادیم، یعنی قبل از شروع قسمت 6 من به‌شخصه و به خاطر خواسته جمعی گروه، کارگردان را صدا کردم و از او خواستم متن را به خاطر عدم علاقه مردم به آن عوض کند و نویسنده جدیدی به گروه اضافه کند که کارگردان زیر بار چنین کاری نرفت و ترجیح داد که کار را متوقف کند. این شد که همه باهم انصراف دادیم و پروژه متوقف شد.»

بیژن بیرنگ که ساخت سریال‌های پرمخاطبی مثل «همسران» و «خانه سبز» را در کارنامه‌ی کاری‌اش دارد، به تماشاگران امروز گفته که او این سریال را تعطیل نکرده و در انتخاب بازیگر برای این مجموعه اشتباه کرده است.

او بابیان این مطلب که بعضی از دوستان درک نکردند چه‌کاری قرار است انجام بدهند، گفته: «نه خانم مهناز افشار مشکلی داشت و نه باقی دوستان. این مشکل را آقای گلزار به وجود آوردند و سرمایه‌گذار.»

او گفته: «آقای گلزار از طرف سرمایه‌‌گذار به من تحمیل شد به این شکل که این سریال را در صورتی می‌توانیم بسازیم که آقای گلزار باشد. ایشان این سبک بازی را بلد نیست، در لحظات عاطفی مشکل دارد، در خنداندن مشکل دارد، جنس کمدی کار ما یک کمدی کلام است و احتیاج به یک مقدار کار تئاتری دارد و هر کلمه‌ای باعث می‌شود کلمه دیگر به وجود بیاید و این باید مخاطب را بخنداند و یک نوع بذله‌گویی خاص از بازیگر می‌خواهد که ایشان با این جنس کار مشکل دارد.»

او اضافه کرده: «البته این بذله‌گویی را به نظرم باقی دوستان مثل آقای حقیقت دوست و خانم افشار داشتند و شیرین و خیلی خوب بودند. حتی زانیار خسروی، آقای خمسه، خانم مهرانه مهین‌ترابی و بازیگرهای جدیدی مثل حدیث میرامینی، خانمی که نقش دختر کوچک را بازی می‌کردند، داشتند و به یک‌شکلی همراه کار بودند. مثلاً خانم افشار از روز اول معتقد بود که این کار جدیدی است و تمام سعی‌مان را باید بکنیم که این اتفاق بیفتد. آقای خمسه همین‌طور، خانم مهرانه مهین‌ترابی هم. تنها کسی که این میان مانع کار بود به نظر من آقای گلزار بود.»

این کارگردان گفته: «آقای گلزار به نظر من باید یاد بگیرد که با سوپراستار بودن و با طمطراق و یراق وارد صحنه شدن و گوش به حرف کارگردان نسپردن و اینکه من همین هستم و باید باشم، چون از من در بیرون چنین انتظاری است، نمی‌تواند یک کار جدید را به وجود بیاورد. تلویحاً چندین بار این اواخر به ایشان گفتم ما آدم‌هایی مثل خسرو شکیبایی یا فردوس کاویانی و باقی بازیگرهایی که در طول این سال‌ها با آن‌ها کارکرده‌ام، داشته‌ایم که این‌گونه نبوده‌اند.»

او معتقد است که این اولین بار بوده که چنین رفتاری را می‌دیده و برایش جای تعجب داشته که یک بازیگر خودش را به کارگردان و متن نسپرد و دائم با جملات و کلماتی که می‌گوید عناد داشته باشد؛ «اگر بخواهم خیلی روراست باشم شاید به این دلیل که ما صحبت از این کردیم که عشق و ارتباطات باید چطور باشد و چطور باید سعی کنیم عشق تعطیل نشود و من فکر می‌کنم آقای گلزار با حدیث عشق خیلی فاصله داشت. به نظرم ایشان عشق را نمی‌شناسند و نمی‌خواهند بشناسد.»

 بیرنگ گفته: «نتیجه کار ایشان نشان داد که برای چنین کاری ساخته نشده‌اند. ایشان یقیناً نمی‌توانند آقای شکیبایی باشند. من همیشه این مورد را درباره آقای شکیبایی گفته‌ام که ایشان کسی بودند که کلمات و جملاتی را که به نظرشان شعار بود تبدیل به شعور می‌کردند، ولی ما متأسفانه در این کار شاهد بودیم که کلماتی که در آن شعور بود تبدیل به شعار شد و این غیرقابل‌پذیرش است.»

این نویسنده تأکید کرده: «آقای گلزار کسی بود که به این تجربه صدمه زد و من اگر می‌توانستم سری دوم را بسازم با آدم‌های دیگری کار می‌کردم که اگر هم به‌اندازه ایشان شناخته‌شده نباشند، ولی حداقل با اعتماد و عشق کار ‌کنند. مگر می‌شود با بیرنگ کارکرد و به او اعتقاد نداشت و بعد هم بگوید نویسنده باید عوض می‌شد؟ اصلاً ایشان در آن حدی است که بتواند بگوید نویسنده عوض کنید؟ کدام نویسنده‌ای در ایران می‌تواند در سبک و سیاق من بنویسد؟ من به دوستان نویسنده توهین نمی‌کنم، ولی هر کس سبک خاص خودش را دارد و چطور یک آدم می‌تواند بعد از 36 سال که بیرنگ کارکرده، بگوید شما سبک و سیاقت را عوض کن و جور دیگر این سریال را بسازیم و ادامه دهیم؟ البته ایشان از طرف سرمایه‌گذار حمایت می‌شد و خب نتیجه‌‌اش همین شد که می‌بینید.»

 

هفته نامه تماشاگران امروز

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

دانلود قسمت بیستم 20 سریال تعبیر وارونه یک رویا چهارشنبه 28 مرداد 94

دانلود قسمت بیستم سریال تعبیر وارونه یک رویا

دانلود قسمت 20 سریال تعبیر وارونه یک رویا

دانلود قسمت بیستم 20 سریال تعبیر وارونه یک رویا چهارشنبه 28 مرداد 94

دانلود سریال تعبیر وارونه یک رویا چهارشنبه 28 مرداد 94

دانلود سریال تعبیر وارونه یک رویا

دانلود قسمت بیستم سریال تعبیر وارونه یک رویا چهارشنبه 28 مرداد 94

دانلود با کیفیت بالا | 505 مگابایت

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰