زمان پخش برنامه مثبت 17

ساعت پخش برنامه مثبت 17

زمان و ساعت پخش برنامه 17+

تکرار ساعت پخش برنامه مثبت 17

زمان و ساعت پخش برنامه مثبت 17

فان پرس: برنامه «مثبت ۱۷» که محصول گروه اجتماعی شبکه است، ساختاری ترکیبی دارد و از شنبه تا چهارشنبه هر روز به مدت یک ساعت و از ساعت ۱۷ تا ۱۸ بطور زنده روی آنتن می رود.

سهیل سلیمانی تهیه کننده برنامه «مثبت ۱۷» که از امروز ۱۷ مرداد روی آنتن شبکه یک می رود درباره این برنامه که رویکردی جوانانه دارد، گفت: «مثبت ۱۷» یک مجله تصویری جوانانه برای نسل جوان امروز است و قرار است در آن موضوعاتی که مربوط به همین قشر از جامعه است، پوشش داده شود. ما در این برنامه هر روز یک جوان موفق را به همراه خانواده به برنامه می آوریم و به مردم معرفی می کنیم، حال این جوان می تواند حتی یک چوپان موفق باشد یا پژوهشگری که یک شرکت دانش بنیان را راه انداخته است و ما این جوانان را نه صرفا از پایتخت بلکه از تمام نقاط کشور به برنامه دعوت خواهیم کرد.

این تهیه کننده درباره آیتم های برنامه «مثبت ۱۷» هم گفت: این برنامه از آیتم های مختلفی تشکیل شده که آیتم تکنولوژی و تریبون آزاد و مروری بر تحولات روز جامعه از جمله این موضوعات است. برنامه هر هفته یک موضوع ثابتِ واحد و روزانه هم یک موضوع مجزا خواهد داشت. موضوعات هفتگی شامل آیتم های کلی از جمله اوقات فراغت، امید به آینده، بطالت، عشق و ایمان، مطالعه و نگاه جوانان به مقولات مختلف زندگی می شود و موضوعات روزانه به اتفاقاتی که همان روز در حوزه جوانان در جامعه رخ می دهد بستگی دارد که این اتفاق می تواند سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و اقتصادی باشد.

وی همچنین تاکید کرد: «مثبت ۱۷» یکی از برنامه های تعاملی تلویزیون با بیننده است که اپلیکیشن، سایت و پیامک برنامه از اولین روز برای بینندگان رونمایی خواهد شد و مخاطبان می توانند درباره موضوعات هفتگی و روزانه از طریق راه های ارتباطی، نظراتشان را به برنامه منتقل کنند و بعد نظرشان را بطور زنده روی مانیتورهای داخل استودیو تماشا کنند و اینگونه در برنامه مشارکت کنند.

این تهیه کننده شبکه یک تصریح کرد: برنامه «مثبت ۱۷» دو مجری خواهد داشت که یک نفر از آنها نجمه جودکی است و مجری دوم هم به زودی انتخاب خواهد شد. پخش این برنامه که جایگزین برنامه «شهرآورد» شده است تا پایان سال ادامه خواهد داشت و در صورت صلاحدید مدیران شبکه یک، تا یک سال روی آنتن می رود.

سهیل سلیمانی درباره علت انتخاب نام «مثبت ۱۷» برای این برنامه گفت: در عرف جهانی، تعریف جوانی از سن ۱۷ سالگی شروع می شود ولی ما بیشتر از این عدد را انتخاب کردیم چرا که معتقدیم جوانی خیلی از مردم می تواند به دل باشد نه به عدد سال ها.

تهیه کننده «مثبت ۱۷» همچنین از انتخاب چهره جوان برتر هفته، ماه و سال در این برنامه خبر داد و عنوان کرد: در پایان هر روز و با رای بینندگان، به مهمان برنامه امتیاز داده می شود و از این طریق جوانان موفق و برتر هر هفته، ماه و سال را به مردم معرفی می کنیم.

سلیمانی در پایان درباره چگونگی انتخاب موضوع و مهمانان برنامه هم گفت: برنامه «مثبت ۱۷» از یک تیم کارشناسی و اتاق فکری متشکل از برنامه سازان تلویزیونی، نویسندگان، روزنامه نگاران و تعدادی جوان دانشجو در حوزه های گوناگون تشکیل شده است که موضوعات هفته و روز را انتخاب و براساس آن جوانان موفق در موضوعات مختلف را در اقصی نقاط کشور شناسایی و دعوت می کنند. من امیدوارم با آغاز پخش «مثبت ۱۷» این برنامه بتواند با مخاطبان جوان خود ارتباط نزدیک و دو سویه برقرار کند و از همه مردم بخصوص جوانان درخواست می کنم با اعلام نظرها و پیشنهادها به ما در پیشبرد بهتر برنامه کمک کنند.