گفتگو با سام کبودوند بازیگر نقش حامد حبیبی در سریال گاهی به پشت سر نگاه کن

مصاحبه با سام کبودوند بازیگر نقش حامد حبیبی در سریال گاهی به پشت سر نگاه کن

سام کبودوند بازیگر نقش حامد حبیبی در سریال گاهی به پشت سر نگاه کن

بازیگر نقش حامد حبیبی در سریال گاهی به پشت سر نگاه کن

بازیگر نقش حامد در سریال گاهی به پشت سر نگاه کن

گفتگو با سام کبودوند بازیگر نقش حامد حبیبی در سریال گاهی به پشت سر نگاه کن

سام کبودوند درباره ویژگی‌های نقشی که در «گاهی به پشت سر نگاه کن» بازی می‌کند توضیح داد و از تفاوت تئاتری‌ها با دیگر بازیگران سخن گفت.

سام کبودوند بازیگر تئاتر و تلویزیون که ماه رمضان امسال «گاهی به پشت سر نگاه کن» به کارگردانی مازیار میری را در شبکه دو دارد، درباره بازی در این سریال به خبرنگار مهر گفت: من در این سریال نقش حامد حبیبی را برعهده دارم؛ مهندس جوانی که طرح نویی دارد و می‌خواهد قطعه جدیدی تولیدی کند و کارخانه را از ورشکستگی نجات دهد. اما در طول داستان توطئه‌هایی می‌شود.

وی افزود: برخی از شخصیت‌ها پاپوش‌هایی برای او می‌دوزند تا به کارخانه لطمه بزنند. آنها می‌خواهند طرح او را بگیرند و به این واسطه اتفاقات گوناگونی رخ می‌دهد. به حامد شک می‌کنند، بی گناهی‌اش ثابت می‌شود و همینطور اتفاقات ادامه دارد.

این بازیگر با بیان اینکه شخصیت او ما به ازای بیرونی بسیاری دارد، یادآور شد: حامد هم اشتباهات خاص خود را دارد و صرفا مثبت نیست اما آدم بدی هم نیست و سعی می‌کند در راه درست قدم بگذارد. او یک مهندس معمولی است که گاهی زود تصمیم می‌گیرد و عجول است. در عین حال مهربان است و پشتکار دارد. بنابراین هم نکات مثبت او دیده می‌شود، هم نکات منفی.

تئاتری‌ها مُشت پُرتری دارند

کبودوند با تأکید بر اینکه قرار نیست صرفا در تلویزیون باشد و حتما تئاتر را نیز ادامه می‌دهد، تصریح کرد: به نظرم بازیگری بدون تئاتر فایده‌ای ندارد و برای من زندگی بدون تئاتر نمی‌شود. من همیشه این هنر را دوست دارم و سعی می‌کنم سالی یکی دو نمایش بازی کنم. چون از صحنه نمی‌شود دور شد.

سام کبودوند

وی اذعان کرد: به اعتقاد من اصلا بازیگر تئاتر، بازیگر تلویزیون یا بازیگر سینما نداریم و یک هنرمند باید بتواند در هر سه عرصه کار کند، او باید مدیوم‌ها را بشناسد و خودش را در صورت لزوم در هر کدام از این‌ها جا بیندازد. البته به نظر من برگ برنده تئاتری‌ها این است که در مقایسه با کسانی که تجربه اجرای صحنه ندارند، مُشت پُرتری دارند و دیدشان بازتر است و رنگ و بوی دیگری به شخصیت‌ها می‌دهند. همچنین شخصیت‌پردازی خوبی دارند اما خیلی‌ها هم هستند که تئاتر بازی نکرده‌اند و موفقند.

بازیگر «گاهی به پشت سر نگاه کن» در پایان درباره همکاری با میری نیز اظهار کرد: مازیار میری به خوبی بازیگر را می‌بیند و نقاط ضعف و قوت او را درمی‌آورد. برای من همکاری با او افتخار است.