زمان پخش سریال گاهی به پشت سر نگاه کن

ساعت پخش سریال گاهی به پشت سر نگاه کن

ساعت تکرار سریال گاهی به پشت سر نگاه کن

زمان تکرار سریال گاهی به پشت سر نگاه کن

خلاصه داستان سریال گاهی به پشت سر نگاه کن

زمان و ساعت پخش سریال گاهی به پشت سر نگاه کن + تکرار آن

«گاهی به پشت سر نگاه کن» عنوان سریالی است که قرار است در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما پخش شود. محور اصلی قصه این مجموعه امانتداری و رعایت حلال و حرام در کسب درآمد است. شخصیت اصلی قصه جلال تابش است که یک کارگاه کوچک سیلندرسازی دارد که از درآمد اندک آن زندگی خانواده اش می گذرد. جلال از پدر مرحومش آموخته که رزق و روزی حلال ولو اندک بر سر سفره‌اش ببرد و ذره ای در کارش دچار وسوسه و کسب مال شبهه ناک نشود.

رضا انصاریان تهیه کننده و مازیار میری کارگردان «گاهی به پشت سر نگاه کن» هستند و نگارش آن بر عهده محمدمسعود سلطانیاست. از بازیگران این مجموعه نمایشی می‌توان به امین تارخ، هدایت هاشمی، محمد متوسلیانی، الیکا عبدالرزاقی و بهاره کیان افشار اشاره کرد.

امین تارخ پیش از این در سال 87 در سریال رمضانی «اغما» سیروس مقدم ایفای نقش کرده بود. این سریال در نظرسنجی سایت صدا و سیما به عنوان محبوب‌ترین سریال تلوزیونی ماه رمضان آن سال شناخته شد. امین تارخ این بار با «گاهی به پشت سر نگاه کن» در ایام رمضان میهمان مخاطبان می‌شود.

این سریال از پنجشنبه 28 خرداد 94 هرشب ساعت 23 پخش خواهد شد. تکرار این مجموعه روز بعد ساعت 1:45 بامداد و  7:30 صبح و 17:00 عصر خواهد بود.