گفتگو با نسرین نصرتی بازیگر نقش فهیمه و همسر بهبود و خواهر نقی در سریال پایتخت 4

گفتگو با نسرین نصرتی بازیگر نقش فهیمه در سریال پایتخت

گفتگو با نسرین نصرتی بازیگر همسر بهبود در سریال پایتخت

گفتگو با نسرین نصرتی بازیگر نقش خواهر نقی در سریال پایتخت

بازیگر نقش فهیمه در سریال پایتخت

گفتگو با نسرین نصرتی بازیگر نقش فهیمه و همسر بهبود و خواهر نقی در سریال پایتخت 4

بازیگر سریال پایتخت 4 گفت: من علاقه زیادی به خطه شمال کشور به خصوص مازندران دارم و همواره به دنبال شناخت گویش و عادت های زندگی شان هستم و تا حدی اصول مازنی را در رفتار و گویشم رعایت می‌کنم که به تهرانی بودنم شک می کنند.

نسرین نصرتی درباره ایفای نقش در سریال «پایتخت 4» افزود: به دلیل 26 قسمتی شدن پایتخت نقش فهیمه در این سری غلظت بیشتری دارد و اتفاقات تاثیرگذارتری را رقم می زند، همچنین همسر فهیمه، بهبود فریبا به تانزانیا می رود و هیجان ها، فشارها و دغدغه های فهیمه افزایش پیدا می کند.
وی گفت: در سری چهارم پایتخت بهروز هم به ما اضافه شده است و سختی های خاص خود را دارد اما کارکردن کنار او برایم لذت بخش است و حضورش اتفاق مثبتی به حساب می آید.
این بازیگر افزود: فهیمه یک زن سنتی با دلی مهربان است که علاقه خاصی به پدر و برادرش دارد، همه و دوقلوها هم برایش بسیار عزیز هستند، خوشبختانه در این مجموعه شخصیت پردازی ها به شکل درستی انجام شده است و نقش فهیمه هم از این قاعده مستثنی نیست.
وی گفت: اگر کارنامه کاری سال های اخیر من را بررسی کنید، خواهید دید که کمتر در تلویزیون فعالیت می کنم اما کارهای سیروس مقدم به حدی جذاب و با کیفیت است که نمی شود از آن ها گذشت و برای هر بازیگری آرزو می کنم که حداقل یک بار کارکردن با مقدم را تجربه کند.
نصرتی افزود: خدا را شکر در کوچه و خیابان، مردمی که ما را می بینند از کار ما تعریف می کنند و انرژی می دهند و همین مردم هستند که سبب می شوند گرمای طاقت فرسای شیرگاه برای ما مهم نباشد و شبانه روز برای رضایت آن ها تلاش کنیم، امیدوارم مردم از سریال خوششان بیاید و از دست ما راضی باشند.
سریال «پایتخت 4» به تهیه کنندگی الهام غفوری و کارگردانی سیروس مقدم در شب های ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه یک سیما می رود.
محسن تنابنده، ریما رامین فر، احمد مهرانفر، نسرین نصرتی , سارا و نیکا فرقانی اصل و علیرضا خمسه از بازیگران اصلی این مجموعه تلویزیونی هستند.